U mad bro?

Fredag ige dåe. Nu börjar veckorna gå fort. Bara två veckor kvar till julafton! Känns inte som det har inte fått nån julstämning ännu, men det kommer nog för på söndag ska jag och mamma baka lussebullar. Ååh vad jag har saknat lussebullar. Ska bli så hilma gott. Nåja skolan var chill. Missade språklvalet idag igen för jag hade luciaträning. Efter det hade vi matte och sen engelska utan lärare, alltså håltimme. Sista lektionen hade vi musik. Efter skolan for jag till gymmet tränade ett tag sen kom mamma och hämta mig. Ikväll blir det att se på finalen av idol. Inte för att det finns någon bra kvar. Amanda P borde ha vunnit hela skiten, men när folk är tondöva så är dom. Nu ska jag ta och börja laga mat. Blir Quesadillas, mums ;)

Update: Fyfan vad bra Amanda F är! Har inte tänkt på det, men herrgud vilken talang. Heja Amanda!

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0