Trääna

Yo alla peepz som läser min blogg. Ligger här i sängen med min underbara onepiece och äter godis, tjockt! Fast nu kom pappa och fråga om vi ska till gymmet så det blir väl att fara dit ist för att ligga här. I morgon ska jag fara till frisören och trimma kalufsen haha. Funderar också på färgningen eller njaa det kanske sliter så mycket. Har tänkt lite på svart hår, men jag vet inte om jag skulle passa i det. Vill ju inte se ut som ett emo. Kanske slingor ist? Sen så måste jag ju fara på mellandagsrean nån dag. Måste hitta något att ha till nyår. Nåja nu ska jag ta stiga upp och börja fixa mig. Hörs senare.

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0