Thank god it's friday!

Äntligen fredag! Haha jag vet att jag nästan alltid börjar ett fredags inlägg på det sättet, men seriöst det känns så himla bra med helg för skolan har ju varit lite jobbig. Nåja idag så slutatde vi 12.45 for till gymmet och träna en stund och sedan for jag och köpte nya hörlurar för att jag hade tappat bort dom där plopparna eller vad man nu kallar dem på mina gamla, men sen när jag kom hem så hittade jag dom under mattan (...) Så nu har jag två hörlurar. Får väl använda dom andra som reserv. Aa så kan det gå. Nejmen nu måste jag väl snart börja med maten. Det är min tur att laga mat idag så det blir tacos<3
Pusshej!

Bildbrist

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0