Söndag

Wazzup. Helgen har bara flugit förbi, vilket egentligen är bra för det betyder ju att det snart är julafton! Idag så for jag till kyrkan på gudstjänst. Ska ju ta konfirmationen så var tvungen att fara till kyrkan nu för annars skulle man ju blivit tvungen att fara på julotta klockan 7 på morgonen. Nej tack. Efter gudstjänsten för jag till gymmet och tränade ett tag och sen for jag hem. I morgon är det godis och film dag i skolan så det blir ju chill förutom att jag inte vill äta nå godis för jag har ätit så mycket i helgen. Kanske tar med en banan ist :)

Hehe.

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0