Jullov!

Äntligen jullov! Så himla skönt! Nu har man 18 dagar ledigt. Tänk 18 dagar utan läxor! Skolan var väldigt chill idag. På morgonen for vi till kyrkan var där ett tag sen fick vi våra betyg. Är ganska så nöjd med mina betyg. Hade mest B och C. Två A hade jag också! Efter skolan for jag och köpte en ny glasnagelfil, en concealer och en julklapp till farmor och farfar. Efter det for jag och träna. En sista gång nu innan jul. Sen när jag kom hem hade jag en trevlig överraskning i brevlådan. Mitt paket från Adara hade kommit. Det var ett väldigt fint nagellack. Öppnade också julklapparna som jag fått av mina kompisar. Tack så jätte mycket, det var fina julklappar♥ Kan visa vad jag fick sen. Nu måste jag städa. Det enda dåliga med julen är väl städningen ;)

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vad bra att lacket kom fram, hihi! :D

Fina julklappar du fått förresten! :)

2011-12-25 @ 20:15:29
URL: http://adaras.se

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0