Blöö

Kom just hem. Tänkte ju fara och träna idag. Blev det så? Nej såklart inte. När jag skulle gå till gymmet så trampade jag i världens största vattenpöl. Båda mina fötter blev alldeles blöta och när jag kom fram så insåg jag att jag hade glömt mina nycklar i skåpet så då kunde jag ju inte komma in till gymmet. Ringde till farfar som kom och hämta mig och nu sitter jag här med en kopp te och ylllesockar. Ska börja plugga till svenska provet som vi har i morgon. Har inte hunnit träna alls eftersom hon gav papprena igår som vi skulle kunna. -.- Sen så har jag ungdoms kyrka ikväll också. FML!
Passande låt:

Bad day- Daniel Powter

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0