The sky is the limit when your heart is in it.

Hejsan! Första lektionen hade vi hemkunskap. Vi gjorde fruktsallad. Efter det så hade vi so sen lunch och sen so igen. Efter so:n hade vi matte och sen fick vi sluta för det var inge elevens val. Efter skolan så for jag till gymmet. Behövde inte gå dit för jag fick skjuts av Greta ;) Tränade där ett tag sen kom pappa och hämta mig. Sen så har jag inte gjort så mycket mer förutom att läsa 40 sidor i min deckarbok. Vi fick det som läxa ist för elevens val. Tyckte boken var ganska tråkig i början, men nu börjar det hända ganska mycket så den är inte så dålig som jag trodde. Synd bara att den är så gammal och gul. Känns ganska äckligt att tänka på vars den boken kan ha varit :p

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera på min blogg, men kom ihåg inga reklam,"allt bra" eller dumma kommentarer ;) xoxo

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0